W przypadku zablokowania połączenia przez nasz system zabezpieczeń skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta i podaj nam Twój adres IP, abyśmy mogli umożliwić Ci wejście na stronę. Twój adres IP wyświetlamy pod komunikatem dotyczącym zablokowanego połączenia. 


Zanim przekażesz IP o analizy, prosimy wykonanie następujących kroków:
  • Upewnij się, że korzystasz z odpowiedniego urządzenia i przeglądarki.
    • W tej chwili nie oferujemy oficjalnego wsparcia przeglądarek na urządzeniach typu Smart TV i konsole. Transmisja nie zadziała w przeglądarce na TV. Możesz skorzystać z podłączenia innego urządzenia do TV za pomocą kabla HDMI lub wykorzystać Google Chromecast.
  • Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji wspieranej przeglądarki - Chrome / Safari.
  • W przeglądarce Chrome, spróbuj wyłączyć opcję "Użyj akceleracji sprzętowej, gdy jest dostępna". (W ustawieniach przeglądarki, sekcja SYSTEM).
  • Wyłącz AdBlokery i inne wtyczki. Nie używaj VPN - jest to niezgodne z regulaminem.
  • Wyczyść historię przeglądania i cookies. Włącz śledzenie cookies.
  • Zrestartuj przeglądarkę lub to jeśli nie działa, spróbuj zalogować się na innej najnowszej wersji wspieranej przeglądarki.
  • Spróbuj w karcie incognito.

- Jeśli korzystasz z VPN - dostęp do strony będzie zablokowany.
- Jeśli używasz routera ze zmiennym/dynamicznym IP - dostęp również może być blokowany.
- Jeśli jest to sieć akademicka, firmowa itp., to jedno z urządzeń może być zainfekowane, co uruchamia automatyczną blokadę w związku z niebezpiecznym ruchem w sieci. W takim przypadku poproś administratora sieci lokalnej (LAN) o weryfikacje urządzeń działających w sieci i sprawdzenie, jaki jest ruch wychodzący z sieci.
  • Dla użytkowników systemu iOS (Apple): spróbuj wyłączyć funkcję iCloud Private Relay w telefonie.

Jeśli te wskazówki nie okazały się pomocne, prosimy o podanie dodatkowych informacji:
1. Adres IP (użyj https://whatismyipaddress.com/)
2. Jaka firma jest operatorem sieci internetowej?
3. Prosimy o podanie lokalizacji.
4. Czy jest to internet domowy, czy korzystali Państwo z innej lokalizacji przy próbie zakupu?
5. Czy korzystali Państwo z VPN?
6. Czy na każdej przeglądarce i urządzeniu jest połączenie jest zablokowane?
7.  Prześlij screena całego okna przeglądarki, na której występuje błąd.

Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, kliknij w dymek Pomoc znajdujący się w prawym dolnym rogu strony, a następnie kliknij Skontaktuj się z nami. W polu Typ problemu wybierz opcję Połączenie zablokowane / Blokada IP, a w opisie zgłoszenia wpisz Twój adres IP.